להזמנת משלוחי פרחים 077-460-2620
Discover the new
way to love flowers
לאהוב - לרגש - ותמיד להפתיע מחדש עם See Flowers
Discover the new
way to love flowers
We always serve our guests the highest-quality flowers

משלוחי פרחים - דף הבית

אם אתם מחפשים מקום בו תמיד האנרגיות חיוביות והחיוכים מחולקים בחינם - חנויות פרחים הן הכתובת שלכם. חנויות מלאות בשילובים של צבעים, ריחות דמיון ואסטטיקה שיוצרים יחד מירקם שקשה להישאר אדישים אליו.


הטבע נותן לנו במתנה אינספור סוגים ומינים של פרחים, כאשר כל אחד מהם מסמל משהו אחר וקשור לרבדים רגשיים שונים של האדם. אורזים את המתנה הנפלאה הזו של הטבע, מטפלים בה ומשקיעים בה מחשבה כדי שתגיע אל אהובינו בצורה הכי יפה שיכולה להיות. אין זה עניין של מה בכך, שזירת פרחים זו אמנות לכל דבר והיא דורשת דמיון, מקוריות וניסיון.


חנויות הפרחים האיכותיות מספקות עבור הלקוחות שוזרי פרחים מקצועיים ומנוסים שיוכלו לקלוע בדיוק לטעמכם האישי, לבצע את השילובים הנכונים ולסדר את הזר ביד אמן בצורה שתקנה לו מראה חי ומרשים.


שזירה היא מקצוע בעל מורשת עתיקת יומית בתרבות המערב בשל העובדה שזרים נחשבו מאז ומעולם לחלק בלתי נפרד מחתונות, ימי הולדת, מסיבות לרגל הולדת תינוק ואף באירועי אבל. היום מקובל להשתמש בסידורי פרחים מקצועיים לעיטור חדרי ישיבות, כינוסים, בתי מלון ובתים פרטיים.


שוזרי פרחים מקצועיים, אותם נוכל לפגוש בשלל משלוחי פרחים, הם אנשים שלמדו את המקצוע בצורה מקצועית, בעלי קשר עין-יד מפותח, מקוריות, מעוף ודמיון.


חנויות פרחים – הדרך ללב יקירינו


עיצוב מספק ללקוחות שפע של דרכים לשמח את אהוביהם. מעבר לשלל סגנונות שזירה באגרטלים קערות וסלים מציעות חנויות הפרחים גם שלל מתנות לצד הזר ההופכות את הזר לחלק ממתנה אחת גדולה ומהודרת. לצד הזר המרשים ניתן להוסיף בקבוק יין משובח, שוקולדים איכותיים ואפילו תכשיטים שונים, הכול תלוי באופי האירוע לשמו נוצר הזר ובהשקעה הכספית של הלקוח.


בשנים האחרונות נוספו לא מעט חידושים לעולם של חנות הפרחים סטנדרטיות והיום ניתן לשלוח גם פרחים מפלסטיק שדומים בצורה מדהימה לפרחים המקוריים משוקולד, עציצים ועוד שלל מוצרים כיד הדמיון הטובה.


כיום קיימות בשוק מאות חנויות , משלוחי פרחים, איכותיות יותר ואיכותיות פחות, מה שמקל עלינו כלקוחות את עבודת החיפוש. לחנויות פרחים רבות קיים אתר אינטרנט בו נוכל להתרשם מדוגמאות שונות של זרים שמספקת החנות, מהמתנות הנלוות שניתן לצרף לזר ומהמחירים. באתרים אלו נוכל אף לבצע את ההזמנה בצורה קלה ופשוטה.


עיצוב: see flowers


מחיריהם של זרי פרחים מתחילים מ-120 ₪ ויכולים להגיע לסכום של מאות שקלים. המחיר תלוי בסוג הפרחים המרכיבים את הזר, בכמות שלהם וברמת ההשקעה שמצריכה שזירתם של הפרחים. ישנן המספקות את שירותי המשלוח בחינם, אך מרביתן גובות סכום סמלי עבור השירות. כדי להבטיח שהזר יגיע בזמן כדאי להזמין אותו 24 שעות מראש.


בכל מקרה, הן דרך מצוינת לשמח את ליבם של היקרים לכם. זר פרחים צבעוני וריחני תמיד יעלה חיוך וירגש, וזה שווה עולם ומלואו.


אנו ב-see flowers מעמידים לרשות לקוחותינו מבחר גדול של חומרים ואלמנטים שניתן לשלב במגוון סידורי פרחים: החל מבנייה של פורמות, עלים יבשים, ועד חלוקי נחל ושלל אלמנטים דקורטיבים נוספים.


מעצבי ושוזרים משקיעים שעות ארוכות של חשיבה אודות חומרים, הרמוניה של צבעים וניחוחות על מנת לתת לסידורי פרחים את הגימור המושלם והטאץ’ המדוייק.


עבורנו - עיצוב הסידורים ואיכות הפרחים הם ערך חשוב מאוד, המוביל ומנחה אותנו בכל סידור ושזירה של פרחים. זרי פרחים ב- see flowers מעוצבים בתשוקה והערצה אל הטבע, תוך מתן דגש על כל פרט ופרט.


אנו מספקים זרים גם לעסקים ומעניקים ייעוץ והכוונה על מנת להביא ליצירת סידורי הפרחים המושלם. אם כבר בחרתם זר או סידור , תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי אנו נדאג שזר הפרחים יגיע לייעדו - במהירות המירבית תוך מתן דגש על שלמתו של סידור הפרחים ורעננותו.


הזמנת משלוח פרחים אף פעם לא התיה קלה יותר- תוכלו לשבת בבית או במשרד, בנוחות ובלחיצת כפתור אחת לבחור את זר הפרחים המתאים ביותר עבורכם.

toys
post image
כפרי

החל מ ₪ 150

post image
אלגנטי

החל מ ₪ 150

post image
טוליפים לבנים

החל מ ₪ 150

אצלינו תוכלו להוסיף למשלוח גם יין משובח

pos timage

סידורי פרחים מעוצבים

זרי פרחים המורכבים מחיבור של כמה זנים ראינו לא מעט פעמים. כדי ליצור זר פרחים באמת מרשים ומעורר השתאות, יש צורך ביצירתיות רבה, חשיבה על שימוש בחומרים לא רגילים ומיוחדים,הוספת כלי-אגרטל מרהיב, וכך ייווצר זר פרחים בעיצוב מושלם.

עיצוב מושלם של זר פרחים משמעו שכל פריט שנוסיף לעיצוב- דווקא יקלקל מהעיצוב. על העיצוב אחראי שוזר פרחים,שלמד את המקצוע ככל מקצוע אחר הקיים בשוק. שוזר פרחים אינו רק מניח ביחד כמה פרחים שצבעיהם מתאימים, אלא דואג ליצור ניגודיות בצבעים תמשוך תשומת לב, שוני בגובה הפרחים שיצרו מראה עשיר ועוד.תפקידו של השוזר פרחים להיות תמיד יצירתי וליצור זרי פרחים באבן יהודה במגוון רב של עיצובים וצבעים, כדי שכל לקוח ימצא את זר הפרחים שמדבר אליו ומתאים לטעמו האישי.

עבור לסידורי פרחים

דברו איתנו...

אימייל [email protected]
עובדים בשבילכם 24 שעות ביממה

צור קשר

יצירת קשר


ProSites